5 adımda daha modern bir işletme
Kyocera MDS ile çalışmak şirketinize üstün faydalar sağlayacaktır. Bu bariz bir soru soruyor: bu faydaları nasıl sağlıyoruz? Cevap basit. Her biri işinizin benzersiz gereksinimlerine tamamen uyarlanmış, özenle tasarlanmış beş aşama ile tüm doküman ortamınızı optimize ederek.Bu aşamalar şunlardır: Değerlendirme, Tasarım, Uygulama, Yönetim ve Optimizasyon.
Adım 1: Değerlendirme
Bu aşama, atık azaltma, iş akışını iyileştirme ve çevresel etkileri azaltma alanlarını tanımlamak için tasarlanmıştır. Derinlemesine veri analizini kullanarak, görüşmeler ve anketlerle birlikte, aşağıdakilere odaklanarak operasyonel süreçlerinizi tam olarak anlıyoruz:
- Maliyetler. Tam olarak nerede para harcanıyor?
- İş akışları. Daha akıllı yazılımlarla verimlilik artırılabilir mi?
- Dokümanlar. Ne kadar verimli yönetiliyorlar?
- Çevresel Etki. Nerede enerji tasarrufu yapabilirsiniz?
2. Adım: Tasarım
Sisteminizi optimize etmek için ideal donanım, yazılım ve süreç geliştirme kombinasyonu nedir? Aşama 1'in sonuçlarına dayanarak, aşağıdakilere odaklanarak yatırım getirinizi en üst düzeye çıkaracağız:
- Çözüm tasarımı. İş akışını, sistem kontrolünü, kaynak verimliliğini ve doküman güvenliğini nasıl artırabilirsiniz?
- Filo tasarımı. iş akışlarınız ın optimum fiziksel konumlandırmaya kadar tüm yönlerini ustalıkla değerlendiriyoruz