Lojistik | İçerik Hizmetleri | Kyocera Turkey
Dili değiştir
Ülke değiştir

Otomasyon teknolojisi ile lojistik yönetimini geliştirin

Lojistik sürecini düzenlenmek, maliyeti düşürmenin ve müşteri hizmetlerini geliştirmenin kesin yolu.
workman outside looking up

Optimizasyon için en önemli alanlardan biri lojistiktir ve şirketlere üretkenliği ile verimliliği artırmaları için yeni yöntemleri keşfetmelerine olanak tanır. Maliyetleri düşürmenin ve müşterilere sunulan hizmeti iyileştirmenin yollarını hızla bulmak mümkün. 

Bunu başarmak için en iyi metotlarından biri, şirketlerin, teslimat notlarından veri girmekten, deponun her köşesinden ürün seçmeye kadar tamamlanması çalışanların saatlerini alan süreçleri hemen hızlandırmalarına yardımcı olan işletme otomasyonudur.  

Çalışanların hafızasında saklanan bilgi, dokümantasyon ve belge yığını bazı işletmelerde standart olabilir, ancak yeni teknoloji bunun artık gerekli olmadığı anlamına geliyor. Bunun yerine, bir şirketin modern çağda lojistik yönetimi için yeni teknikler bulmasına ve mevcut tesislerden, çalışanlardan ve kaynaklardan en iyi şekilde yararlanmasına yardımcı olabilecek yenilikçi alternatifler sunuyor.

two colleagues working at a laptop

Ürün veya hizmet sunmak isteyen her şirket, müşterilere sunulan deneyimin en önemli unsurlardan biri olduğunu bilir. Bu hizmetin merkezinde, şirketlerin müşteriye satın aldıkları ürün veya hizmeti ne kadar hızlı bir şekilde temin edebildiği ve sürecin ne kadar verimli olduğu yer alıyor. 

Lojistik optimizasyon çözümleri ile küçük, orta veya büyük her şirket için basit bir görev haline gelebilir. Dijital dönüşüm, rakip şirketler benzer adımlar attığından rekabet gücünü korumanın anahtarı ve en son teknolojik gelişmelere ayak uydurmak pazar konumunu korumak için esas ve daha verimli veya daha hızlı teslimat süresi vaadiyle sadık müşterilerin başka yerlere gitmemesini sağlamak için gereklidir. 

Ufukta böyle bir fırsat varken, etkileyici ve önemli bir getiri sağlaması neredeyse garanti edilen bir yatırımı olan herhangi bir şirket için başarıya giden yol açıktır. Süreçleri baştan sona düzene sokmak için mevcut sistemlere entegre edilmeye hazır sistemler ile bu tür çözümleri yerine getirmek de kolay olabilir. Maliyetleri düşürmek en belirgin faydadır, ancak çalışanların tasarruf ettiği zamanın değeri de dikkate almaya değer. Bir dijital dönüşüm planını takip ederek, çalışanlar lüzumsuz veri girişi ve benzeri diğer görevlerin yerine daha karmaşık görevleri yerine getirmeyi veya daha fazla teslimat gerçekleştirmeyi taahhüt edebilir.  

Dijital dönüşümle lojistiği basitleştirin

Verimliliği artırmak ve en iyi müşteri deneyimini sağlamak amacıyla lojistik departmanı için işletme optimizasyonunun yolunu keşfedin.

  • Haberdar olun

    Haberdar olun

    Şirketler, yeni veya mevcut bir lojistik yönetim sistemini ECM ile entegre ederek kağıt olarak alınan bilgileri alındığı anda güncelleyebilir. Bu, lojistik sistemini sürekli günceller, böylece mevcut bilgilerin her an güncel olmasını sağlar.

     

    Haberdar olun
    Haberdar olun

    Lojistik yönetim sistemleri ile koordineli olarak ECM'yi kullanarak tüm işletme bilgilerini tamamen güncel tutun.

  • Faturaların en kısa sürede çıkmasını sağlayın

    Faturaların en kısa sürede çıkmasını sağlayın

    Tamamlanan teslimatlar için fatura gönderme, özellikle eğer teslimat notları kaybolmuşsa, gecikmeye müsait uzun bir süreç olabilir. ECM sistemlerinin mobiliteseçeneğini kullanmak, müşterilerin bir mobil cihazda dokümanı imzalamasına olanak tanır ve bu işlem, sistemden hemen gönderilen bir faturanın oluşturulmasını sağlar.

    Faturaların en kısa sürede çıkmasını sağlayın
    Faturaların en kısa sürede çıkmasını sağlayın

    Sanal imzaları kullanarak fatura sürecini kolaylaştırın ve gecikme riskini azaltın

  • Risklerden kaçınmaya hazırlanın

    Risklerden kaçınmaya hazırlanın

    ECM planlama sürecinde kullanılabilir ve ekstra talep olması durumunda bağlı lojistik sistemlerine uyum bilgileri sağlayabilir. Bu, özellikle kırılgan nesneler veya kimyasallar veya gıda ürünleri gibi düzenlenmiş ürünler için teslimat planlamasında büyük bir etkiye sahip olabilir. 

    Risklerden kaçınmaya hazırlanın
    Risklerden kaçınmaya hazırlanın

    Planlama sürecinde sorunlu ulaştırma konularını erkenden tespit edin

50/50 title TEST

İşinizi dijital dönüşüm ile büyütün

Dijital dönüşüm sürecini nasıl ele alacağınızı bilmek, her yenilikçi şirket için çok önemli

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.

FOTOKOPİ KİRALAMA OPC NİN İŞİ.
DAHA NE BEKLİYORSUNUZ ?

Türkiye’de, ofis dokümantasyonu alanında, sunulan hizmet ve ürün çeşitliliği açısından
geldiğimiz kilit noktada birçok çözüm odaklı projenin içerisinde olup, altına imzamızı atmaktan gurur duyuyoruz.

SİZ İSTEYİN, BİZ ARAYALIM