İşlenmesi ve dosyalanması gereken sayısız evrak mı? Tedarikçilerle zor iletişim? Beklenenden çok daha yüksek bir oranda değer kaçağı mı? Ödenmesi gereken tüm sözleşmeleri ve faturaları takip etmek için mücadele mi ediyorsunuz? Bunlar, Satın Alma Yöneticileri’nin ve ekiplerinin karşılaştığı ortak zorluklardan sadece birkaçı.
İşletme otomasyonu araçları, tüm bunların ve daha fazlasının çözümlenmesine yardımcı olabilir ve satın alma yetkililerinin günlük çalışma hayatlarını karartan sorunlarla mücadele edebilmesini sağlar. Süreçleri baştan sona hafifleterek, bu çözümler herhangi bir satın alma çalışma kitinin çok gerekli bir parçasıdır. Kurumsal İçerik Yönetimi ve Doküman Yönetim Sistemi gibi unsurlar, şirketlerin departmanlarını nasıl olabildiğince dinamik ve stratejik hale getirebileceklerine baktıklarında göz önünde bulundurmaları gereken satın alma bulmacasının giderek daha önemli parçaları haline geliyor.
Bir PWC raporuna göre, toplam maliyetin yüzde 50 ila 80'i arasında yer alan bir işletmenin satın alma maliyetlerini optimize etmek, toplam maliyetleri azaltmanın en temel yollarından biridir, yani şirketler rekabet etmek için fiyatları düşürebilir veya daha da iyisi, kâr marjlarını artırabilir.