Finansal Hizmetler | İçerik Hizmetleri
Dili değiştir
Ülke değiştir

Finansal hizmetleri otomatikleştirilmenin sırrı nedir?

Mobilite, güvenlik ve erişilebilirlik finansal hizmet şirketleri için temel unsurlardır .
couple working at a laptop

Finansal hizmet sağlayıcılar, ilk sorgulamadan sadık müşterileri elde etmeye kadar güvenilir ve basit bir müşteri deneyimi sağlamanın önemini ilk fark edenlerdendir. 21. yüzyılda bunu kolaylaştırmak için, endüstrideki her şirket bir dijital dönüşüm planı
düşünmelidir.

Dijital dönüşüm, şirketlerin işletme optimizasyonundaki gelişmeler sayesinde  kendilerine sunulan yeni teknolojiye uyum sağlama şeklini temsil ediyor. Süreçleri düzene sokmak ve daha verimli bir hizmet sunmak için gerekli olabilecek Kurumsal İçerik Yönetimi gibi çözümlerin plana göre yerleştirilmesini içerir. Finans endüstrisinde, süreçleri çok daha üretken hale getirerek daha da fazlasını sunar.

Müşteriler, zor kazandıkları paralarıyla ilgilenilmesi söz konusu olduğunda iyi hizmeti takdir ediyor. Eğer çalışanlar idari görevleri yerine, tekliflerini iyileştirmek için yollar aramaya zaman ayırabiliyorsa, işletmelerin müşteri beklentilerini karşılamasını ve aşmasını sağlamak çok daha kolay hale getirilebilir. Güvenliğin artırılması gibi temel
dahili katkılardan başlayarak, aynı zamanda uyum veya müşteri sorgularını daha
hızlı çözme yeteneği de dahil olmak üzere, otomasyonun bu sürece yardımcı
olabileceği çeşitli yollar vardır.

colleagues looking at a virtual graph

Finansal hizmetler endüstrisindeki şirketler, yatırımın getirisi sağlamanın önemini bilir ve dijital dönüşüm planına yapılacak herhangi bir yatırımın amorti edeceğine dair açık kanıtlar göstermesini ister. Otomasyon çözümleri, şirketlere birçok açıdan işyerinde daha fazla verimlilik ve üretkenlik sağlayarak maliyetleri azaltmaları için bir yol sağlar.

Birincisi, doğru ve güvenli kalırken evrak ve dokümantasyon ibrazını kaldırarak, süreçlerin düzene konduğu yoldur. Bu tür operasyonlarda güvenlik çok önemlidir ve her zaman kilit altında tutulması gereken değerli özel bilgilere şirketin içinden veya dışından kimsenin erişememesini sağlamak için belirli kullanıcılara izin veren bu teknoloji ile garanti edilebilir. 

Tüm finansal hizmetler şirketlerinin iyi bildiği bir diğer temel faktör, uyum ve denetimin önemidir. Tüm niteliklerin ve eğitimin güncel olmasını sağlayamama cezası riski, idari çalışanların kabusudur. Tüm çalışanların verilerini sistemde depolayan ve bu optimizasyon çözümleri sayesinde bu geçmişte kalabilir ve tüm sertifikaların güncel olduğunu ve yönetmeliklere ve mevzuata uygun olduğunu garanti etmek için yeterli bildirimde bulunarak sorumluları otomatik olarak bildirebilir.

Endüstride kendi dijital dönüşüm planlarını uygulayan gittikçe daha fazla şirket ile, daha verimli çalışan daha iyi bir müşteri hizmeti sunmak için hiçbir şirketin uygulamalarını 21. yüzyıla ulaştırmakta geride kalmaması önemlidir.

Finansal süreçleri otomatikleştirmenin faydaları

Mali durumunuzu kontrol altına almak tüm işletmenizde olumlu değişikliklere yol açacaktır

  • Operasyonları geliştirin

    Operasyonları geliştirin

    Finansal hizmetlerde doğruluk çok önemlidir. Tüm çalışanlar ve finans profesyonelleri için tek bir birleşik sisteme sahip olmak esastır. Sadece birkaç tıklamayla tüm ilgili  dokümantasyona erişim sayesinde, bu tür araçlar tüm çalışanların hayatını çok daha basitleştirir. Böyle merkezi bir referans noktası, iyi işleyen bir işletmeyi güvence altına
    almak ve müşteriler üzerinde olumlu bir etki bırakmak için çok önemlidir. 

    Operasyonları geliştirin
    Operasyonları geliştirin

    Finansal hizmetlerde, tüm çalışanlar ve finans profesyonelleri için tek bir birleşik sistemin olması esastır.

  • Denetim ve uyumu güvence altına alın

    Denetim ve uyumu güvence altına alın

    Finansal hizmetler endüstrisi dünyada bilinen en regüle endüstrilerden biridir. Bu, özellikle hassas evrak işleriyle, denetim ve uyum söz konusu olduğunda şirketler için komplikasyon yaratabilir. Duff & Phelps, önde gelen finans şirketlerinin %24'ünün 2023'e kadar gelirlerinin %5'inden fazlasını uyum için harcamayı umduğunu ortaya koyarken, %73'ünün süreci yönetecek araçlara yatırım yapmaya hazır olduğunu vurguladı. Dijital otomasyon çözümleri, belgelerin kolayca depolanmasına ve filtrelenmesine olanak tanır; bu da kolayca bulunabilmeleri ve mevzuata uyumu sağlayan şekilde entegre olmaları anlamına gelir. 

    Denetim ve uyumu güvence altına alın
    Denetim ve uyumu güvence altına alın

    Dijital otomasyon çözümleri dokümanların saklanmasını ve filtrelenmesini sağlayarak bulmayı kolaylaştırır.

  • Mevcut sistemle entegre olun

    Mevcut sistemle entegre olun

    Finansal hizmetler sektöründe mevcut birçok farklı sistemle bağlantı kurmak çok önemli. Dokümantasyonun kurum için çeşitli farklı sistemlerle bağlantı kurmak ve yeni faydalar sağlamak için iyi bir şekilde kullanılabilmesi büyük önem taşıyor. Dijital dönüşüm çözümleri bunun mümkün olmasını sağlar ve finansal hizmetler şirketlerinin verimliliklerini en üst düzeye çıkarmasına ve mümkün olan en iyi müşteri hizmetini sağlarken maliyetleri azaltmasına olanak tanıyan çeşitli araçlarla birlikte çalışmak üzere tasarlanmıştır. 

    Mevcut sistemle entegre olun
    Mevcut sistemle entegre olun

    Finansal hizmetler sektöründe mevcut birçok farklı sistemle bağlantı kurmak çok önemlidir.

businessman holding a coffee and mobile phone

Baskı neden hala önemli?

Hareket halindeyken baskının güvenli bir yolunu garanti etmek finans uzmanları için
temel bir gerekliliktir 

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.

FOTOKOPİ KİRALAMA OPC NİN İŞİ.
DAHA NE BEKLİYORSUNUZ ?

Türkiye’de, ofis dokümantasyonu alanında, sunulan hizmet ve ürün çeşitliliği açısından
geldiğimiz kilit noktada birçok çözüm odaklı projenin içerisinde olup, altına imzamızı atmaktan gurur duyuyoruz.

SİZ İSTEYİN, BİZ ARAYALIM