Kamu | İçerik Hizmetleri
Dili değiştir
Ülke değiştir

Optimizasyon çözümleri yönetişimi nasıl geliştirebilir?

Kamu hizmetleri, maliyetleri azaltmak ve düzenli hizmetler sunmak için otomasyonlara güvenebilir.
press conference

Kamu hizmetleri, yapılan yatırımın geri dönüşünün masrafları savunmaya yetmeyebileceğini hisseden yöneticileri alıkoymasından dolayı, teknolojik kaynakların iyileştirilmesi çabalarında çoğu zaman geride kalıyor. Bir dijital dönüşüm planıyla, her düzeyde daha da fazla kamu kuruluşu bu tür kaynakları kullanmayı düşündükçe, bu durum şimdi değişmeye başlıyor.

Dijital dönüşüm, prosedürleri düzene koymaya ve maliyetleri azaltmaya yardımcı olacak en son araçlarla hizmet ve organizasyonları 21. yüzyıla getirme sürecidir. Aynı zamanda teknoloji, önemli kamu hizmetlerinin, halk için en önemli olan konularda daha iyi bir deneyim sunmasını sağlar. Kurumsal İçerik Yönetimi gibi araçları kullanarak, tüm bunlar böyle bir planla mümkün olabilir.

En yavaş ülkeler arasında olanlarla bilrikte.birçok ülke, hükümetlerini online hale getirmek amacıyla ne sunabileceğini görmek için şimdilerde böyle bir teknolojiye geçiş yapmayı düşünüyor. İster karmaşık idari prosedürler ve çok fazla miktarda dokümantasyon gibi yönetişimdeki en büyük zorluklardan bazılarını çözüyor olun, ister kamu kayıtlarını online olarak kolayca erişilebilir hale getirerek şeffaflığı artırmak gibi yeni fırsatlar sunuyor olsun, dijital bir dönüşüm planına yatırım yapmak net bir sonuç var. 

close up of businessman surrounded by microphones

Hükümetler için kamu hizmetlerinin en büyük maliyetlerinden biri işgücüdür, bu nedenle hizmetlerin maksimum üretkenlik sağlamak için çalışanlarını değerlendirmesi hayati önem taşıyor. Bu optimizasyon çözümleri, iyi yetişmiş ve yüksek eğitimli çalışanların karmaşık görevler üzerinde çalışmasını güvence altına alarak teknolojinin veri girişi ve dosyalama gibi önemsiz idari görevleri üstlenmesini sağlamak için çok
önemlidir. Bu, maliyetlerin düşmesine neden olabilir, ancak aynı zamanda oyları
korumak için mümkün olan en iyi hizmeti sunmaya istekli olan politikacıların
karar vermesinde kilit bir amaç olan daha iyi bir hizmeti sağlayabilir. 

Yeni teknolojiye uyum sağladıkça bu tür süreçlerin düzene sokulması özel sektör işletmeleri örneğini izleyen hükümetlerin önemli bir parçasıdır. Kurumların maliyetleri düşürmek ve kârı artırmak için bu yeni araç ve kaynaklardan yararlanmaya tepki göstermesine rağmen, hükümetlerin yatırım yapma konusundaki isteksizliğiyle kamu hizmetleri geride kaldı ve hizmetlerin her zamankinden daha verimli olması baskısıyla bu durum değişmeli. Şimdi, net bir yatırım getirisi ve özel sektördeki dijital dönüşüm planlarının sayısız başarı örneği ile kamu sektörü kuruluşlarının en son teknolojiye geçişi düşünmeleri için ideal zamandır. Kamu hizmetleri, önümüzdeki yıllarda maliyet azaltma ve hizmet iyileştirmeleri için uzun vadeli bir temel sağlayarak, yeni teknolojiyle yüzleşmek ve onu modern dünyada kendi yararlarına kullanmak için sürdürülebilir bir yaklaşım benimsemelerini sağlayabilir.

Otomasyonun kamu hizmetlerine uygulanmasının yolları

Verimlilik kazanmak kamu sektöründe kilit bir hedeftir

  • Şehir planlama sürecini basitleştirin

    Şehir planlama sürecini basitleştirin

    Şehir planlaması muazzam miktarda doküman oluşturur. İşletme optimizasyonu çözümleri, hükümetlerin bu dokümantasyonun tümü için bir merkez oluşturmasını sağlayarak, ilgili vatandaşların aradıkları dosyaları bulmasını kolaylaştırır. Böyle bir
    otomasyon ayrıca, bir vatandaştan gelen talepten sonra dosyaları aramak için
    zaman harcamak zorunda kalmayan çalışanlara zaman tasarrufu sağlar, bunun
    yerine online sistemdeki dokümantasyonu anında bulabilir ve vatandaşları ilgili
    bağlantıya yönlendirebilir. 

    Şehir planlama sürecini basitleştirin
    Şehir planlama sürecini basitleştirin

    İşletme optimizasyonu çözümleri, hükümetlerin tüm şehir planlama belgeleri için bir merkez oluşturmalarını sağlar.

  • Sosyal yardım sistemini düzene koyun

    Sosyal yardım sistemini düzene koyun

    Nüfusun önemli kısmı için etkili bir sosyal yardım sistemi, seçimde kime oy verileceğini
    etkileyebilir ve hükümete ilişkin görüşlere yansır. Bu yüzden, sorunsuz çalışmasını sağlamak esas. Kurumsal İçerik Yönetimi, süreci daha üretken, şeffaf ve denetlenebilir hale getirmek için çok önemli olabilir. Tüm dokümanları sistemde toplayarak, kullanıcılar ve çalışanlar ihtiyaç duydukları şeylere eşit şekilde erişebilir ve aradıkları dosyaları bulabilir, sosyal bakım ile ilgili büyük bir sorunu çözebilir. 

    Sosyal yardım sistemini düzene koyun
    Sosyal yardım sistemini düzene koyun

    Kurumsal İçerik Yönetimi, sosyal yardım belgelerini erişilebilir hale getirebilir.

  • Herkese açık kayıtlara erişim sağlayın

    Herkese açık kayıtlara erişim sağlayın

    Kamuoyu her zamankinden daha fazla kayıtlarına dijital erişim talep ediyor. Benzerlerine ayak uyduramayan hükümetler, küçük düşme riski ve şeffaflık ile ilgili sorularla karşı karşıyadır. Kamuoyunun hükümetlerinden talep ettikleri erişilebilirliğin bağlanmasının garanti edilmesinin hayati bir yönü olduğundan, insanlar kişisel bilgilerine ve hükümet toplantı notları ve yasal belgeler gibi diğer kamu kayıtlarına danışma yeteneğine sahip olmak istiyor. 

    Herkese açık kayıtlara erişim sağlayın
    Herkese açık kayıtlara erişim sağlayın

    Kamuoyu her zamankinden daha fazla kişisel ve hükümet bilgilerine dair görüş istiyor.

close up of businessman using tablet

Bilgi güvenliğine dikkat etmenin yolları

Güvenlik, hükümetler için çok önemlidir. Bilgilerin korunması herhangi bir kamu kuruluşu
için bir öncelik olmalıdır. 

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.

FOTOKOPİ KİRALAMA OPC NİN İŞİ.
DAHA NE BEKLİYORSUNUZ ?

Türkiye’de, ofis dokümantasyonu alanında, sunulan hizmet ve ürün çeşitliliği açısından
geldiğimiz kilit noktada birçok çözüm odaklı projenin içerisinde olup, altına imzamızı atmaktan gurur duyuyoruz.

SİZ İSTEYİN, BİZ ARAYALIM