Sigorta | İçerik Hizmetleri
Dili değiştir
Ülke değiştir

Sigorta sektöründe otomasyon gelecektir.

Dijital dönüşüm, sigorta endüstrisindeki şirketlerin hizmetlerini iyileştirmeleri için gereklidir.
colleagues in a meeting looking at a tablet

Sigorta endüstrisi, davalar, talepler ve uygulamalardan gelen belgelerle dolu büyük depolama merkezlerine sahip kalem ve kağıt ile çalışmaya fazlasıyla alışıktır. Dünya gittikçe artan bir şekilde yeni ve inovatif teknolojilere geçtikçe, bu giderek değişmeye başlıyor.

Yine de birçok işletme bu yoldaki yolculuklarına başlamak için hangi adımların atılması gerektiği konusunda kaybolmuş görünüyor. Böyle bir proje, prosedürleri düzene sokmanın ve müşterilere yeni veya geliştirilmiş bir hizmet sunmanın yeni yollarını bulmaya yardımcı olan, en son teknolojilerin şirketin süreçlerine dahil edilmesini
içerir.

Dokümantasyon ve idari görevleri dijital bir seviyeye taşıyarak, sigorta şirketleri bu yatırımların sadece maliyet ve karları üzerinde değil, aynı zamanda müşteri memnuniyeti puanları üzerindeki etkisini de hızla görecektir. Sigorta poliçesi gibi geleneksel sigorta uygulamalarında devrim yapmak şirketler için büyük bir sıçrama olabilir, ancak bu doğru olduğunun da bir kanıtı. Net bir yatırım getirisiyle ​​ve sürdürülebilir uzun vadeli büyüme ve gelişme için bir temel sağlayan optimizasyon çözümleri, geleceğe baktıklarında her sigorta şirketinin planlamasının önemli bir
parçasıdır.

man explaining a form at work

Sigorta işletmelerinin karşılaşabileceği en büyük zorluklardan biri, sektördeki modası geçmiş sigorta uygulamalarının temelidir. Profesyonellerin kalem ve kağıt kullanarak karmaşık hesaplamalar yazma yolunda sıkışıp kaldığı günler yavaş yavaş geride kalıyor ve dijital dönüşümün gelişi bu geçişi hiç olmadığı kadar hızlandırıyor. İşletmeler, taleplerin yüzde 80'inin otomatikleştirilmiş teknolojik çözümlerle yerine getirilebileceğini ve pahalı ve değerli çalışanların iş yükünü azaltarak en iyi
yaptıkları işe odaklanmalarını sağladığını bulmuşlardır.

Teknoloji ayrıca, sigorta şirketlerine müşterileri elde tutmak ve yeni müşterilerin ilgisini çekmek için önemli bir faktör olan müşteri hizmetlerini geliştirmeleri için heyecan verici yeni fırsatlar sunuyor. Bu, ön büro çalışanlarının davasıyla ilgili bir müşteriye danışmadan önce uygun belgeyi bulmak için dosya ve klasörleri aramak yerine ilgili dokümanları ve bilgilerin yerini hemen tespit etmesi ve bulması sağlanarak
gerçekleştirilebilir.

Bu iki örnek, sigorta şirketlerinin müşteriler için daha verimli bir müşteri hizmeti teklifi ile karlılığı artırırken, süreçleri düzene sokabileceği ve maliyetleri düşürebileceği bazı yollarını yansıtıyor. Tüm bunları göz önünde bulundurarak, böyle bir plana fon ayırmayı
düşünen şirketler için yatırım getirisinin, işletmenin bir sonraki üretkenlik ve etkili operasyonlar seviyesine itme taahhüdünü garanti eden bir yatırım olduğu açıktır.

Dijital dönüşümün sigorta şirketlerine etkileri

Şirketler süreçleri basitleştirmek ve düzene koymak için teknolojik çözümler kullandıkça sigorta endüstrisi dönüşüyor. Sunulan birçok fayda ile bunu neden yaptıkları ortada.

  • Tazminat talebi prosedürlerini düzenleyin

    Tazminat talebi prosedürlerini düzenleyin

    Sigorta şirketleri içerisinde, taleplerin ve ilgili belgelerin güvenli bir şekilde ele alınması esastır. Kurumsal İçerik Yönetimi, durumun böyle olmasını sağlarken, şirketin dokümantasyonu işleme biçimine daha net tanımlar eklemeye yardımcı olur. Özellikle, bir arama işlevi, müşteri hizmetindeki profesyonellerin veya taleplerle ilgilenenler ya da poliçe uzmanları gibi diğer alanlardakilerin tüm ilgili belgelere yalnızca birkaç tıklamayla erişmesine izin verdiği için hızla vazgeçilmez hale gelir. 

    Tazminat talebi prosedürlerini düzenleyin
    Tazminat talebi prosedürlerini düzenleyin

    Kurumsal İçerik Yönetimi, belgelerin güvenli bir şekilde kullanılmasını sağlayabilir.

  • Üçüncü partiler ile işlerinizi düzene koyun

    Üçüncü partiler ile işlerinizi düzene koyun

    Sigorta endüstrisinde, şirketlerin sürecin belirli bölümlerini ele almak için üçüncü taraf tedarikçilerle birlikte çalışması sık görülür. Optimizasyon araçları, sorunsuz bir süreç haline getirmek için prosedürün basitleştirilmesini ve dijitalleştirilmesini sağlar. Örneğin, yeni müşterilerin ve sözleşmelerin sisteme yerleştirilmesi, tüm çalışanların birlikte çalışması ve hepsinin aynı görüşte olmasını sağlamak için birleşik bir dijital platform sağlayarak kolay bir göreve dönüştürülebilir.

    Üçüncü partiler ile işlerinizi düzene koyun
    Üçüncü partiler ile işlerinizi düzene koyun

    Şirket ile üçüncü parti tedarikçiler arasındaki iletişim, optimizasyon araçlarıyla geliştirilebilir.

  • Uyumu kolaylaştırın

    Uyumu kolaylaştırın

    Sigorta danışmanlarının güncel ve gerekli sertifikalar ve yönetim kurulu kayıtlarıyla uyumlu olması, her sigorta şirketi için dikkate alınması gereken en önemli faktörlerden biri ve optimizasyon araçlarıyla kolayca otomatikleştirilerek şirket için ceza riski azaltılabilir. Platform, vade sonu tarihlerini otomatik olarak algılar ve tüm profesyonellerin ve yönetim ekiplerinin neye, ne zaman ihtiyaç olduğunu ve olası bir maliyetli hatadan kaçınacağını tam olarak bilmelerini için bildirim yayınlayabilir. 

    Uyumu kolaylaştırın
    Uyumu kolaylaştırın

    Sigorta şirketlerinde uyum optimizasyon araçları ile kolaylıkla otomatikleştirilebilir.

colleagues working on laptop

İçerik yönetiminin geleceği

Şirketlerin içeriklerini yönetme biçimi değişmeye başlıyor. Değişime ayak uyduran şirketler kazançlı çıkacak.

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.

FOTOKOPİ KİRALAMA OPC NİN İŞİ.
DAHA NE BEKLİYORSUNUZ ?

Türkiye’de, ofis dokümantasyonu alanında, sunulan hizmet ve ürün çeşitliliği açısından
geldiğimiz kilit noktada birçok çözüm odaklı projenin içerisinde olup, altına imzamızı atmaktan gurur duyuyoruz.

SİZ İSTEYİN, BİZ ARAYALIM