Kyocera'nın kurumsal felsefesinin temelinde müşterilerimize mükemmel bir hizmet sunmanın temel dayanağı vardır. Hizmet platformumuzun profesyonel ve duyarlı olmasını sağlamak, ortaya çıkabilecek herhangi bir sorunu hızlı bir şekilde çözmek ve müşterilerimizin deneyimini iyileştirmek için her iş günü sürekli çalışıyoruz.
Kyocera'nın servis platformu, faaliyet gösterdiğimiz 17 ülkeden ve bulunduğumuz 80 ülkeden Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da 5.000'den fazla sertifikalı ve eğitimli ortağı olan distribütörler aracılığıyla tüm hizmet tekliflerimizi birleştiriyor.
Kyocera büyümeye devam ettikçe, küresel varlığımız ve hizmet organizasyonlarımız müşteri deneyimi yolculuğunda her zamankinden daha büyük bir rol oynamaktadır. Kademeli dijital dönüşüm gelişimi yaşayan bir toplumun yanı sıra, hizmetlerimiz yeni teknolojiden ve müşteri beklentilerini karşılamak ve aşmak için neler sunabileceğinden de yararlanmaktadır.
Dijital dönüşümle ilgili zorluklarla karşılaşarak, tüm servis ağımız bunu başarmak için yenilik tutkusunu kullanıyor.
Küresel ölçekte, Avrupa merkezimizin servis departmanı, EMEA bölgelerinde hizmet çerçevesini yöneterek bağlı kuruluşlarımıza, distribütörlerimize ve iş ortaklarımıza tırmanış yönetimi hizmetleri, küresel teknik ve iş desteği, araçlar, teknolojiler ve metodolojiler sağlar.
Bu yaklaşımla, her müşterinin büyüklüğüne, konumuna veya ihtiyaçlarına bakılmaksızın, kendi ülkesindeki ve dillerindeki profesyonellerle aynı standart hizmet portföyüne erişmesini sağlıyoruz. İster düzenli bir bakım ve onarım hizmeti ister daha karmaşık bir senaryo olsun, güvenilir ve profesyonel servis uzmanları ekibimiz size yardımcı olmaya hazırdır.